ققنوس14

غزل5

جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۲۵ ب.ظ

(تقدیم به اول مظلوم عالم)

من یوسفی هستم که سهمم غیرچاهی نیست

مـن آن سـلـیـمـانـم کـه مـلکم را سپاهی نیست

بــخــت مــن و  روی زمــــیــن , انــگــار در عــالــم

رایــج تــریــن رنــگ هـا غــیـر از سـیـاهـی نیست

امــیــد بــر شـــق الــقــمــر دارنــد ؟ وقــتــی که

در آســمــان ابـــری ایــن شــهــر مــاهی نیست

بــا اســتــخــوان در گــلــویــم , خـار در چـشـمـم

دیـدم کـه غـیـر از مـرگ با من خیرخواهی نیست

مـــن  آشـــنـــای  دردم  و  درد  آشــنــای  مــن

من یوسفی هستم که سهمم غیرچاهی نیست

  • ۹۲/۰۴/۱۴
  • محمد قائمی راد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی