ققنوس14

قطعه

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۱۳ ب.ظ

(خدانصیب هممون یه زیارت واقعی کنه مشهد..ان شاء الله)

چشم هایم خیره بر اذن دخولت مانده بود

ناگهان باران گرفت و رخصتم تایید شد


داشتم از صحن گوهرشاد وارد می شدم

سنگ ریزی در صدف افتاد و مروارید شد


مرقدت را با حرارت دست هایم لمس کرد

ذره ای بی تاب شد...تابنده شد...خورشید شد...

  • ۹۲/۰۵/۰۲
  • محمد قائمی راد

نظرات  (۹)

  در وداعم غربت شبهای هجران بود ..... و بعد

    حال من مانند آن ابری که می بارید شد

پاسخ:
ممنون بیت قشنگی بود
  • محمدحسین خانی
  • هم‌بلوکی ها را دعا کردی یا نه؟؟
    پاسخ:
          محتاجیم به دعا

    خیلی عالیه محمد جان

    پاسخ:
    تشکر
    واقعا لذت بردم محمد!
    چرا غزلش نمی کنی؟
    پیشنهاد برای مطلع:
    یک دل زخمی و درمانده پر از امید شد
    تا شکست، احساس کردم آنچه می خواهید شد

    پاسخ:
    بیت قشنگیه ولی ترجیح میدم دستش نزنم!
  • غریبه أشنا
  • سلام اخوی

    بازم عالی ولی این تعاریف موجب رکود نشهزخوىت مراقب باش.

    راستی اکه مضمون خواستی و ما رو قابل دونستی یه منبع عظیم که حالا حالاها تموم نشه هست بکو تا...

    دعا کن

    یازهرا

    پاسخ:
    استفاده می کنیم
    ممنون
    پاسخ:
    تشکر
  • تنها تر از تنها...
  • سلام
    ************************************************************
    "عابر" جان، ما که قبلا نصف شب می رفتیم دستمون به ضریح می رسید حالا نمی دونم شما کی میری که دستت نمیرسه!
    ************************************************************

    ان شاءالله فردا شعری که در مدح امام حسن(علیه السلام) گفتم میذارم تو وبلاگم اگه وقت کردید یه سری به وبلاگ منم بزنید.
    (چون یه کمی مضمون شعرم غمگین شده گفتم روز تولّد نذارم بهتره.)

    ************************************************************
    قطعه خوبی بود مخصوصا برای من که یکشنبه راهیم.
    اگرچه حال میده شب قدر کنار حرم امام رضا(علیه السلام) باشی امّا من الآن دارم حسرت میخورم که چرا فردا با بچّه های هیئت راهی کربلا نمیشم!
    به قول معروف:
    اصلا حسین جنس غمش فرق می کند
    این راه عشق پیچ و خمش فرق می کند

    از نوع ویژگیّ دعا زیر قبّه اش
    معلوم می شود حرمش فرق می کند...
    ************************************************************
    هر چند حال و روز زمین و زمان بد است
    یه تکه از بهشت در آغوش مشهد است

    حتّی اگر به آخر خط هم رسیده ای
    آنجا برای عشق، شروعی مجدد است!
    پاسخ:

    التماس دعا

    مرقدت را در خیالش شاعرانه لمس کرد/...

    والا توی این جمعیت مگه دست به ضریح میرسه!
  • همون دو تای بالا
  • حجت الله صحیح است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی