ققنوس14

9دی

دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۲، ۰۵:۲۲ ب.ظ

این رباعی مربوط به 9دی سال گذشته ست:

تـکـرار نـمی شـود طـلـوع سـر نی
ما ریشه کوفه کنده ایم از بن وپی
آقا به خدا دوره ی ما بیداری ست
یک چشمه حضور سبز ما در 9دی
  • ۹۲/۱۰/۰۹
  • محمد قائمی راد

نظرات  (۴)

  • پایگاه مضمار
  • سلام محمد جان
    خوبی
    انتقاد کنم که ناراحت نمی شی؟!
    1. رنگ وبلاگت خیلی خسته است یکم که آدم توش می گرده چشمهاش خسته می شه
    2. روی صفحه اصلی مرسومه مطلب زیاد نزاند مثل مثلا چهار پنج صفحه نه اینکه کل مطالبت را بذاری در ادامه مطلب. ادامه مطلب را بردار که کسی که صفحه اول وبلاگ را باز می کنه بتونه ببینه که چه اشعاری سروده ای اگر احیانا خیلی زیاد بود از ادامه مطلب استفاده کن
    خیلی کارت درسته
    یا علی
  • محسن جوهری
  • بسیار خوب بود

    یا علی

    احسنت
  • علیرضا مهدویان
  • "زیارت قبول"
    من که اینقدر مطمئن نیستم که بخوام قسم بخورم ولی إن شاءالله همونطور که نوشتی دوره ما دوره بیداری باشه.

    این رباعیت رو که دیدم، ترغیب شدم یه رباعی درباره 9 دی بنویسم:

    من مست ولای کوثر و ساقی و می
    من پشت ولیّ خود کنم خالی، کی؟!
    تا کور شود هرآنکه نتواند دید
    با مشت بصیرت و شعور 9 دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی