ققنوس14

انتظار

يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۹ ب.ظ

بیت اولش رو مدت ها پیش گفته بودم:

وقتی که بی حضور تو بیدار می شوم

تا شب کنار پنجره تکرار می شوم

مانده ست جای پای تو... من خواب بوده ام؟

از خواب و خویش، از همه بیزار می شوم

آماده ام که غصه تکانی کنی مرا

دارم درون خویش تلنبار می شوم

والشمس... بی معادله سرگرم چرخشم

کم کم بدون روی تو پرگار می شوم

خود را به خواب می زنم و صبر می کنم

تنها به دست توست که بیدار می شوم

  • ۹۳/۰۹/۱۶
  • محمد قائمی راد

نظرات  (۴)

  • معین اصغری
  • از این بهتر هم می شد
    بیت آخر البته خوب بود
    پاسخ:

    قطعا

    دعا بفرمایید روز به روز بهتر بشه

    سلام، خیلی خوب بود...
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید
  • مسافر88 آرام
  • امام علی علیه السلام:
    سَمعُ الاُذُنِ لایَنفَعُ مَعَ غَفلَةِ القَلبِ؛
    شنیدن گوش، با وجود غفلت دل سودى نمی‌بخشد.
    غرر الحکم: ح ۵۶۱۸

    سلام
    خود را به خواب میزنم و صبر می کنم
    تنها به دست توست که بیدار می شوم

    بسیار زیبا بود و دلنشین

    دعامون کنین
    اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون
    سلام علیکم :
    با مطلبی جدید به روزم
    ((همه رفتند و من جا ماندم))
    منتظر شما خوبان و دیدگاهاتون هستم
    موفق باشید
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    اللهم رزقنا شفاعه الحسین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی