ققنوس14

خداحافظی

پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۰۸ ب.ظ

سلام!

دوستان می خواستم با شعر خداحافظی کنم (حالا به هر دلیل چی کار دارید؟!) نمی دونم برای چه مدت شاید همیشه...

فکر می کنم یک بیت کافیه!

تو آمدی و غزل در غزل سکوت شدم 

و شعر از نظر شاعرانه ام افتاد...

ولی ولادت امام رضا نزدیکه, به عنوان حسن ختام دو بیت هم تقدیم به حضرتش:

اگر خوبِ تو,خوب اگربد,بدِ توست

یدالله فوق ایادی ید توست

تویی هشتمین آسمان اوج معراج

و بیت المقدس ترین,مشهد توست...

(البته هیچ تضمینی نمی کنم که همین فردا با شعر آشتی نکنم!!!)



  • ۹۲/۰۶/۱۴
  • محمد قائمی راد

نظرات  (۶)

 ** ثُمَّ لَتُسْأَلُنَّ یَوْمَئِذٍ عَنِ النَّعِیمِ **
  • علی سلیمانی
  • برخی استعداد ها هست که ودیعه ای است در نزد ما که خیلی های دیگه اون رو ندارند و حق کنار گذاشتن اون ها رو نداریم....

     

  • تنهاتر از تنها...
  • با این حرفی که نوشتی مشخصه دم دمی مزاجی!!!
    من واقعا نمیدونم نگاهت به شعر چطور بوده، یعنی تا الآن تفنّنی شعر میگفتی که الآن میخوای بذاریش کنار؟ یا اینکه شعر برات سلاحی برای انتقال بهتر مفاهیم ناب انقلابی و ولایی به سطح عموم مردمه که اگه اینجوری نگاه کنی با این تصمیمت داری سلاحت رو زمین میذاری و عملا تسلیم میشی(حالا تسلیم چی رو نمیدونم) و در مرتبه بالاتر جامعه رو از این مفاهیم محروم می کنی!
    خودت بهتر از من میدونی که با وضعیت امروز جامعه که واقعا کمبود شاعر انقلابی و بسیجی داریم این کار درستی نیست و باید قاطعانه ادامه بدی.
    البتّه اون محمّدی که من می شانسم به همین راحتی ها از شعر خداحافظی نمیکنه!
    امیدوارم که این حرفت از ته دل نباشه!
    در آخر هم یه نکته از سهراب سپهری:
    شاعران وارث آب و خرد و روشنی اند...
    "پس خودت رو از ارث محروم نکن!!!"
    موفق باشی
    سلام، امیدوارم همیشه و در هر کسوتی که هستی موفق باشی و برای خدا کار کنی، چه در کسوت یک بسیجی شاعر، چه بسیجی  دانشجو و...
    ولی استعداد خیلی خوبی داری، حیفه شعر رو رها کنی!
    فرمود: «ثم لسئلن یومئذ عن النعیم» یعنی خدا درباره نعمت هایی که به انسان داده بازخواست میکنه، حالا هم که خدا به شما این استعداد رو داده باید در راه خودش ازش استفاده کنید که این یک تکلیفه نه یک حق!!!

    با توجه به شعر آخرت همین امام رضاهه کار خوبی می کنی !
    نه شوخی کردم.ولی خب حتما مصالحو سنجیدی دیگه تو کارت دخالت نمی کنم
  • حمید درویشی
  • بله؟!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی